Admin
Mesaj Sayısı : 543 Başarı sistemi : 23 Kayıt tarihi : 12/04/09 Yaş : 38 Nerden : magosa Ruh Hali : Takım :
Cüzdan Altın: 10
| Konu: Fen Edebiyat Fakültesi Perş. Kas. 05, 2009 12:47 pm | |
| Genel Bilgiler
- İyi donanımlı,
- Bilgi birikimi yüksek,
- Vizyonu geniş araştırmacı ve eğitimciler
yetiştirmeyi amaçlayan,
- Temel bilimler, sosyal bilimler ve sanat
alanlarını kuşatan,
- Çağdaş gelişmeleri izleyen ve irdeleyen,
- Araştırma yeteneğini geliştirmeye yönelik bir
lisans ve lisansüstü eğitimi.
Fen ve Edebiyat Fakültesi, bilim ve sanat alanlarında iyi donatılmış, bilgi birikimi yüksek, vizyonu geniş araştırmacı ve eğitimciler yetiştirmeyi amaçlayan bir bilim ve eğitim kurumudur.Fakültede temel bilimler, sosyal bilimler ve sanat alanlarındaki çağdaş gelişmeleri izleyen, irdeleyen, araştırma yeteneğini geliştirmeye yönelik dört yıllık lisans ve lisansüstü öğretimi yapılmaktadır.Arkeoloji ve Sanat Tarihi, Fizik, Genel Eğitim, İngiliz Dili ve Edebiyatı, Kimya, Matematik, Mütercim-Tercümanlık*, Müzik, Psikoloji*, Tarih ile Türk Dili ve Edebiyatı branşlarında sunulan programların yanı sıra, diğer fakülte ve yüksek okullara sunulan servis dersleri ile, Fen ve Edebiyat Fakültesi, Doğu Akdeniz Üniversitesi'nin eğitim alanında gelişmesinde önemli rol oynamaktadır.HedeflerimizFakültenin hedefi, temel bilimler, sosyal bilimler ve sanat alanlarında çağdaş gelişmelere ayak uydurabilen, bilgiye ulaşma yeteneğine sahip, aydın gençler ve eğitimciler yetiştirmektir.Çok yönlü araştırma etkinlikleri ile yayın sıralamalarında kendisine iyi bir yer edinen Fen ve Edebiyat Fakültesi, her yıl gelişen altyapı zenginlikleriyle evrensel bilim ve sanat hayatına katkısını artırarak sürdürmeyi amaçlamaktadır.Fakülte, dünyanın değişik ülkelerinden gelen öğretim üyeleri ile zenginleşen kadrosu ve çağdaş eğitim anlayışı doğrultusunda her yıl yüzlerce öğrenciye diploma kazandırmaktadır. Mezunlarının uluslararası başarıları ve diğer dünya üniversiteleri ile ilişkileri çerçevesinde geliştirdiği araştırma projeleri ile haklı bir gurur duymaktadır. | |
|